توضیحات رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی درباره روند پایان رای‌گیری در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی شدید در «کریات شمونه» پس از حمله موشکی حزب الله + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۵۵ موشک و راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی + فیلم پایان فرایند رأی‌گیری دومین مرحله دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و آغاز شمارش آرا + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد اوکراین به زودی اولین جنگنده F-۱۶ خود را دریافت می‌کند انتخابات در مشهد و کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس بازرسی انتخابات خراسان رضوی از تعدادی شعب اخذ رأی در مشهد از ناگفته‌های پرونده نیکا شاکرمی تا افشای پیامک‌های خانوادگی ایروانی: اقدامات رژیم اسراییل در تضاد با ارزش‌های بنیادی سازمان ملل است تصویب عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس: یک اسیر اسرائیلی درحال خودکشی را نجات دادیم مدارس استان تهران فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل نیست انتخابات در سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد + ویدیو رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری دور دوم انتخابات نداشته‌‌ایم + فیلم جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ایران در عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین را به رخ جهانیان کشید مشارکت حداکثری مردم مشهد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار مشهد: تمدید انتخابات از طریق اطلاعیه وزارت کشور اعلام خواهد شد | اعلام تعطیلی مدارس بعد از پایان رای‌گیری + فیلم رئیس دفتر رئیس‌جمهور: دولت آمادگی دارد انتخابات بعدی، الکترونیکی برگزار شود آیا مدارس فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟
سرخط خبرها

آیت الله جوادی آملی: اینکه منشا حوادث اخیر مدارس مشخص نشده، رعب آور است

  • کد خبر: ۱۵۳۰۳۸
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
آیت الله جوادی آملی: اینکه منشا حوادث اخیر مدارس مشخص نشده، رعب آور است
آیت الله العظمی جوادی آملی مشخص نشدن منشاء مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس را رعب‌آور دانست و گفت: لازم است مسئولان با مدیریت این کار را هرچه زودتر سامان ببخشند و مردم را از نگرانی در بیاورند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه امروز پنج‌شنبه یازدهم اسفند با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بیان کرد: در هر امری مخصوصا در آموزش و پرورش حرف اصلی را انسانیت انسان می‌زند، الفاظ و مفاهیم به درد امتحان و نمره می‌خورد اما آنچه انسان را می‌سازد رفتار عملی همه ماست.

ایشان با تاکید بر احترام گذاشتن به مردم بیان کرد: در شرح حال پیامبر گرامی اسلام (ص) آمده که آن حضرت با احدی نیمرخ صحبت نمی‌کرد چه افراد عادی و چه بادیه‌نشین و چه شهری، این احترام گذاشتن به مردم است که چنین مواردی را مسئولان باید رعایت کنند.

وی ادامه داد: ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم  عمل صالح ببینند، هم می‌بینند و هم عمل می‌کنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی‌رود.

وی گفت: در میدان جنگ، حرف اول را قدرت نظامی می‌زند اما در دبیرستان و آموزش و پرورش و حوزه و دانشگاه تربیت‌های علمی حرف اول را می‌زند، تجربه هم نشان داده که با سلاح نمی شود مردم را اصلاح کرد، بلکه با صلاح می‌شود.

وی افزود: جهانی فکر کردن، تعامل داشتن، مدیریت داشتن، نه بیراهه رفتن و نه راه کسی را بستن اساس کار است، جهان را ادب و علم اداره می‌کند و با ادب، علم و تعامل می توان با جهان به درستی زندگی کرد.
​​

این مرجع تقلید درباره حوادث اخیر که در مدارس اتفاق افتاده، اظهارکرد: این کار با مدیریت حل می‌شود، اینکه منشاء این حوادث هنوز مشخص نشده، رعب آور است، این حوادث هم موجب اضطراب و نگرانی اولیاء و خانواده‌ها شده و هم موجب نگرانی آموزش و پرورش و معلمان می شود که بچه های زیر مجموعه آنها که بچه‌های خودشان محسوب می‌شوند، آسیب می‌بینند، ما دعا می‌کنیم که این فرزندان معصوم و بی‌گناه آسیبی نبینند ولی لازم است مسئولان نیز با مدیریت این کار را هرچه زودتر سامان ببخشند و مردم را از نگرانی در بیاورند.

وی گفت: به برکت اهل بیت و خون‌های پاک شهدا و تلاش خدمتگزاران تعلیم فرهنگی کشور، خیر دنیا و آخرت نصیب جامعه اسلامی شده و صلاح و فلاح به مردم ما عنایت شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->